Bismillah her hayrın başıdır

     Bismillah diyerek, kendime motivasyon ve hedeflerime ilerlemede ilham kaynağım olması için yeni açtığım bloğuma başlıyorum.

     2021 yılı Mayıs ayında Necmettin hoca yani Karavanda Borsa ile you tube da karşılaşmam üzerine borsada gerçek bir yatırımcı olmaya karar verdim.

     Hisse seçimimde ülkemizin değer üreten, bacası tüten sanayi şirketlerine küçük miktarlar ile ortak olmaya başladım.Tabi şimdiye kadar pek alışık olmadığım tasarruf olayını istediğim miktarlarda yapamadım, ama olsun bu yolu, zorlu ve çetin de olsa yürümeye kararlıyım.

     Kendime belirlediğim 2030 yılı hedefime doğru ilerliyorum tabi Allah ömür verirse, bu yolda beraber yürüdüğümüz Cumhuriyet48 grubuna da sonsuz teşekkürler sunuyorum.

     Kendime Not: Çıkıyorsa hissemiz var, düşüyorsa akçemiz😀





Yorumlar

Popüler Yayınlar